خرید دستکش لاتکس

دستکش لاتکس از مهم ترین و پر کاربردترین محصولات و وسایل لوازم پزشکی است. این محصول معمولا برای استفاده در دندان پزشکی ، معاینات سطحی و… مورد استفاده قرار میگیرد.

دستکش لاتکس از لاتکس طبیعی تهیه شده و دارای مقاومت بالایی است که میتواند در برابر آلودگی از تیم پزشکی محافظت کند.

تاریخچه دستکش لاتکس

این دستکش اولین بار توسط دکتر جراح استوارت هالستد و در بیمارستان هاپکینر برای جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی از لاستیک ساخته شد و بعدها این محصول جز پر استفاده ترین موارد در تجهیزات پزشکی شد.

وجود پودر در دستکش لاتکس

دستکش‌های لاتکس به دو دسته با پودر وبدون پودر تقسیم می‌شوند. وجود پودر موجب می‌شود که دستکش راحت‌تر وارد دست و از آن خارج شود. در هنگام خرید دستکش لاتکس دقت داشته باشید که کدام نوع برای شما مناسب تر است. پودرهایی که در ساخت دستکش‌های لاتکس استفاده میشوند بیش تر از جنس نشاسته ذرت هستند. اگر شما جزو افرادی هستید که به مواد پودری حساسیت دارند توصیه میشود هنگام خرید دستکش لاتکس از نمونه های بدون پودر انتخاب کنید. اگر در گذشته واکنش های آلرژیک در شما مشاهده شده است، بایستی در انتخاب دستکش بیشتر دقت کنید.کنید. اگر در گذشته واکنش های آلرژیک در شما مشاهده شده است، بایستی در انتخاب دستکش بیشتر دقت کنید.

دستکش لاتکس
خرید انواع دستکش معاینه یکبار مصرف لاتکس

تفاوت لاتکس طبیعی و مصنوعی در دستکش‌ها

دستکش‌ های لاتکس به دو نوع لاتکس طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند که لاتکس مصنوعی در طی فرایندهایی در کارخانه‌ها تولید میشود و تفاوت آن با مدل طبیعی‌اش این است که لاتکس طبیعی مقاومت بیشتری دارد که در دمای بالا و حتی رطوبت کارایی بیشتری نسبت به لاتکس مصنوعی دارد. البته به افرادی که نسبت به لاتکس حساسیت پوستی دارند توصیه میشود در هنگام خرید دستکش لاتکس از لاتکس های مصنوعی انتخاب کنند زیرا امکان بروز حساسیت در استفاده از لاتکس طبیعی بیش تر است.

نفوذپذیری دستکش لاتکس

غیرقابل نفوذ بودن مهم ترین و برجسته ترین ویژگی دستکش لاتکس است.قسمت مچ این دستکش تقریبا به طور کامل به دست میچسبد و همین امر باعث میشود که هیچ باکتری و آلودگی نتواند وارد این دستکش شود. به همین دلیل است که از این دستکش برای جراحی نیز استفاده میشود. زیرا برای جراحان و پزشکان دور ماندن از خطرات و آلودگی های ویروسی اهمیت بسیار بالایی دارد. تمامی پزشکان در حین معاینه و یا جراحی و به طور کلی در همه موارد مواجهه با بیمار از دستکش لاتکس استریل شده استفاده میکنند. دستکش های جراحی تماما استریل هستند. بدین صورت بیماران و کسی که عمل جراحی میشود را خطری تهدید نمیکند.
علت این که این دستکش به یکی از تجهیزات پزشکی پر مصرف در بسیاری از بیمارستان ها تبدیل گشته است نفوذ ناپذیر بودن این دستکش و چسبندگی ان به مچ دست است. پزشکان برای معاینه بیمار حتی درمطب نیز از دستکش لاتکس استفاده میکنند. زیرا که موجب میشود خودرا در برابر عوامل بیماری زای خارجی مثل ویروس و باکتری به سادگی محافظت کرده و از مواجهه با بیمار امتناع نکنند.

ویژگی های مهم دستکش لاتکس

از ویژگی های مهم دستکش لاتکس میتوان به اینکه در زمان استفاده سطح لامسه را بالا نگه میدارد و از قیمت بسیار مناسبی برخودار است. با وجود انعطاف پذیری بالا ، استحکام زیادی هم دارد در ضمن این نوع دستکش ها بسیار سازگار با محیط زیست است و به راحتی تجزیه میشود.
شاید مهم ترین نکته ای که وجود دارد تفاوت دستکش لاتکس دار و بدون لاتکس است که در این مورد میشود به حساسیت لامسه این دستکش ها اشاره کرد که این محصول را برای کارهای دقیق مناسب میکند.
در برخی موارد مشکل حساسیت به لاتکس در افراد مختلف مشاهده میشود به همین دلیل ممکن است فرد ترجیح دهد که از دستکش هایی مانند ونیل و نیتریل استفاده کند.
از طرفی در هنگام انتخاب بین دستکش ها باید سطح حفاظتی که دستکش ایجاد میکند را در نظر داشت ، لاتکس بیشترین سطح محافظت را در برابر ویروس ها و باکتری ها برای شما ایجاد میکند.
دستکش های پودری به دلیل روش های خاصی که برای از بین بردن پودر آنها به کار میرود از قیمت بالاتری برخوردار هستند با این حال دستکش های بدون پودر به دلیل کاهش پروتئین و مواد شیمیایی عامل حساسیت زا هستند.
استفاده از دستکش های بدون پودر باعث میشود سطح جایگذاری کمتری روی سطوح داشته باشیم.
شما برای سفارش و خرید دستکش لاتکس به صورت آنلاین میتوانید سفارشات خود را از طریق سایت شکیب هلث ثبت نمایید. شکیب هلث از برترین شرکت های تجاری فعال در زمینه تجهیزات پزشکی بوده که با بیش از 10 سال سابقه کاری درخشان ، اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرده است.

بزرگترین وارد کننده دستکش لاتکس به کشور

شرکت های بسیاری در زمینه خرید و فروش دستکش لاتکس در کشورمان فعالیت می کنند. این شرکت ها از کشورهای خارجی این مدل از دستکش ها را وارد کرده به فروش می رسانند.

فروشگاه اینترنتی شکیب هلث یکی از شرکت های وارد کننده دستکش میباشد. این شرکت از بهترین برند های دنیا دستکش لاتکس را به بازار ایران وارد میکند. فروشگاه اینترنتی شکیب هلث در کنار این محصول، تجهیزات پزشکی بسیار دیگری را هم وارد می کند.

دستکش لاتکس عمدتا از کشور های چین و مالزی وارد کشور می شود. واردات این دستکش ها از طریق شرکت هایی که در کار واردات و صادرات این کالا فعالیت دارند انجام می شودکه پخش دستکش وینیل نیتریل و لاتکس را در انواع مختلف انجام می دهند.
بسیاری از کشورهای اروپایی و اسیایی خریداران دستکش لاتکس هستند که این محصول را از مالزی که بزرگترین صادر کننده و تولید کننده لاتکس است خریداری می کنند.

دستکش بدون پودر اوپی پرفکت

دستکش مناسب نقش ب سزایی در فعالیت‌های بهداشتی و پزشکی و همچنین مراقبت و پیش گیری از بیماری را دارد.

دستکش لاتکس Op perfect دارای لاتکس درجه یک با خاصیت کشسانی بسیار بالا است که به راحتی پوشیده می‌شود. دستکش‌های‌ لاتکس مقاومت کشسانی زیادی دارند به آسانی سوراخ نمی‌شوند. دستکش لاتکس بدون پودر، از آلودگی جلو گیری میکند و همچنین مقاومت خوبی مقابل اسید، باز و حرارت را دارا میباشد. دستکش لاتکس بدون پودر اوپی پرفکت در سه سایز مختلف (اسمال مدیوم لارج) وجود دارد.